Cracked Actor

Daydreamer....Fuck it

Kategori: Allmänt

Sitter och kollar på lägenheter....tänk om man hade pengar å kunde köpa sig en alldeles egen 2:a.
Eller åtminstone en etta med sovalkov.
Om vi ska drömma oss bort ett tag så är kravet att det ska finnas balkong.
Tänk vd instängd man känner sig annars.
Å den ska vara hyffsad nyrenorverad. Stilrent och sen köpa mysig inredning.
Fan vad nice det hade varit med eget place.
Ha vänner över lite när man vill å göra vad man vill;)
Slippa smyga in sent på natten.
Bara ha sig själv liksom;)
Pantarholmen hade varit det optimala..nära willys, centrum å alla bussar går förbi där.
Galgamarken är också rätt okej. Och i stan nånstanns.
Men det är lite för dyrt...
Just nu är allt dyrt eftersom jag inte har nåra pengar. Och jobbade inte lika många timmar i okt som i september.
Så det blir mindre cash å lika mycket räkningar.
Suck. Hur ska jag nånsin kunna spara ihop till en lägenhet om det aldrig blir nåt över.
Nej, nu ska jaag fan jobba häcken av mig å lägga undan 500 i mån. Inga utgångar, inget festande.
BUHUU!!!:(
Utgifter och räkningar november 2011:

  • Hyra 2000 kr
  • Mobil ca 300 kr
  • livsförsäkringen 1077 kr
  • skyldig pappa 700
slutsumma= 4972 kr
:O wtf!

5000 spänn

Å räknade nu ut min lön som kommer denna månaden...3019 kr -.-
Satan...mamma får ta hyran å det blir inget över till mig...
FAN I HELVETE!!!
å här sitter jag å drömmer om lägenhet..................................................................
........................................................känns jävligt långt borta nu...
FITTA!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: