Cracked Actor

SVÅRA MÄNNISKOR

Kategori: Allmänt

Har aldrig träffat nån som är så jävla arrogant och elak som Du. Fattar du inte att det du säger sårar. Har du ens nån förmåga att känna empati? Kan du ens sätta dig in i hur nån annan känner?
Vet inte ens varför du beter dig så illa mot mig. Vad fan har jag gjort dig egentligen?!
Du behöver fan hjälp och gå en kurs i socialt beteende. Sitt där och ruttna i din håla. Det kommer ju verkligen hjälpa dig att bli något.
Är du sur för det där brevet?ville bara få dig å förstå, hoppades på att du kanske inte skulle vara lika elak mot mig men det verkade ha motsatt effekt. Men det kvittar fan om jag hade skrivit det eller inte. Du behandlade mig som skit innan också? Så det spelar ingen roll vad jag gör för du beter dig som en stor jävla skit.
Jag vet varför du spelar teater. När du står på scen är du någon helt annan och då slipper du vara dig själv.
Du tar på dig en mask för att du är osäker på dig själv.
Du behöver prata med nån seriöst för så som du håller på är INTE okej.
Hur ska du någonsin kunna bli något om du inte ens kan de sociala reglerna.
Du gör mig så sjukt förbannad, hur jävla typig du är mot mig varje gång vi springer på varandra.
VÄX UPP FÖR FAN!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: