Cracked Actor

Tjuvtitt

Kategori: Allmänt

Får psykbryt på Putte. Han har sovit hela kvällen och vaknade för 2 timmar sen å har kissat, bajsat, bitit sönder mammas mössa. Gjort stopp i toan med sina bajskorvar å var allmänt skirjobbig.
Men nu verkar han ha lugnat ner sig lite, ligger vid mina fötter nu å sover förhoppningsvis hela natten.
Steg upp i morse å väntade på att bli inringd. Efter halv 10 brukar de inte ringa. Å vad skönt tänkte jag å gick å la mig. 10.30 ringer mobilen å de behöver ha mig på smörblomman i kungsmrken.
Suck, pallrade mig dit å jobbade till 15.
Å eftersom jag inte hade busspegar hem så var det bara till att börja gå...förr eller senare kommer man väl hem.
Kan ju säga att det tog en timme.
Trodde på 2 men men...behöver ju inte ha dåligt samvete för att jag inte har rört på mig idag;)
Idag googlade jag bilder på Gurra och det kom upp nytt från julkalendern:) yeah
Första december börjar den. Äntligen en huvudroll.
Om han typ skulle bli poppis hos ungarna å det skulle vara nåt event där barnen fick träffa honom så skulle jag fan sno en unge från dagis å ta med bara för att jag vill träffa honom xD haha
Även ifall Gustaf inte hade varit med i årets julkalender så tycker jag nog att den hade varit hyffsad ändå.
Inget slår väl en klassisk julsaga i charles Dickens -anda?
"Kurre (Gustaf) och Charlie (Tea)
å jag skiter i vad ni tycker, GUSTAF ÄR SKITSÖÖÖT!!:D
nu ska jag kolla skräckfilm i brist på annat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: