Cracked Actor

What if

Kategori: Allmänt

Fick sovmorron idag. Börjar inte jobba förrän 13. SLutar vid 19. Rätt soft.
Fast eftermiddagar är rätt dryga faktiskt.
Men fick ledigt igår eftersom jag jobbade söndag. OB för att kolla film å pyssla med ungarna xD
Fick en trevlig överaskning också på köksbordet. Hela sydöstran del 2 är täckt av julkalendern å Gurra :D
Hahaha klippa ut...yes box, det är redan gjort. Hittade också en übersnygg bild på allas våran Gustaf ;)
Fast jag vet ju att ni inte tycker det...men men, smaken är som baken.
Hans ögon är så fina :) han ser så snäll ut...men vem vet. Han kanske är värsta svinet....?
Längtar sjukt mycket till decemberlönen...då kommer jag kunna lägga undan nåt.
Så blir det inte denna månaden...*suck*
kan inte ens betala min egna räkningar denna månaden:/
I helgen fyller frasse 22 å det ska vi fira. Han vill inte ha present men det skiter jag i. Klart han ska det!!xD
Får se när vi får tid å baka lussekatter. Vi får väl hålla på traditionerna eftersom vi 2 bakade förra året;)
Å det är ju första advent på söndag...shit asså. Det var sommar nyss:O
Tiden bara går å flyger förbi en.
Å livet passerar medans man planerar vad man ska göra med sitt liv...
jag har väldigt svårt att leva i nuet...tänker alltid på vad som kan hända å hela tiden "tänk om"
"Tänk om....man hade pengar, fick täffa Gustaf...läsa på DI i Stockholm"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: