Cracked Actor

dåtid, nutid, framtid = för lite tid

Kategori: Allmänt

Hej å hå nu är det mesta fixat inför söndag. Gjorde stan tidigare idag och kostade på mig ett par nya converse inför hösten :) stl 8 :O fan vilken bigfoot jag är. Hade bara behövt stl 7.5 som jag brukar ha men den hade han ju inte inne och 7:an var för små. Och hellre lite stora än små. Har ju ändå alltid sulor i.
 
Sprang också omkring och letade jeans eller byxor. Och jag fattar INTE VARFÖR alla bootcutmodeller, alltså de som är lite mer utsvänga, ska var så satans dyra jämfört med de där äckliga slimfitmodellerna med låg midja som man knappt varken får på sig eller av sig. Eller jo jag fattar att de smala är billigare för efterfrågan är väl större MEN jag vill inte ha det så! blir så satans arg, det är ett ilandsproblem...långt ifrån vanliga problem men jeans som jeans? jag vill ha mina 70-tals brallor, dessutom så ser man slankare ut om man inte har stuprör om man nu inte ser ut som en provdocka.
 
Iaf hittade ett par utsvängda på HM för 199, på divided, tänka sig?! :O ;)
Sen köpte jag ett par vanliga på kappahl...fast tycker att det är lite av en "tantaffär" eller aa, typ mammaffär då xD men shit samma, de har awesome jeans för 249 kr :)
Råkade också köpa en jeansskjorta på Lindex men ska lämna tillbaka den, den var lite kort å var inte riktigt som jag hade tänkt mig. Och så köpte jag sulor förstås.
 
Nu blev detta ett shoppinginlägg, det var ju inte tänkt så men skit samma. Det råkade bli en spontankväll i tisdags, det var skitkul mer säger jag inte. 
Imon ska vi grilla, sista kvällen med gänget. Blir awesome, umgås med alla å ha trevligt så man får ett ordentligt hejdå innan man åker. 
 
Lyckades också få mina boxningshandskar å en klänning såld. Tjänat ihop 400 kr ikväll. Mötte Huldet och vi tog en promenad och pratade om högskolan. Tyvärr så jobbar hon imon och kan inte komma.
 
För mig är det uppenbarligen väldigt viktigt att ha egentid med var och en av alla vänner, just för att jag ska åka. 
Jag tänker bara att om det var emz eller kim eller Tiara som skulle flyttat hade jag velat ha en egen dag med de och riktigt umgås och prata ut och ha roligt bara vi två utan alkohol, det blir ju så mycket fest ändå.
 
Det som jag har kvar å göra som måste hinnas med imon är att ringa adressändring och reda ut lite saker, åka in å byta skjortan och åka ut till Rosenhill och säga hejdå, har så fruktansvärt dåligt samvete, har inte varit där sen förra maj 2012 :S har bara skjutit upp det för att det känns vemodigt på nåt sätt.
Men imon måste jag dit å säga typ hejdå...på riktigt.
 
Sen ville mamma att vi skulle gå till bodil och hälsa på också. Och kl 17 ska jag grilla. Shiit hur fan ska jag orkar detta. Får väl sova nu då...
Nya skorna ;) det blev gråblå denna gången ;)
 
Från i tisdags, Långö
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: