Cracked Actor

Yesterday don´t matter cause it´s gone

Kategori: Allmänt

Ja det blir ju inte alltid som man tänkt sig här i livet. Har lämnat mitt första boende, det har varit ett helvete. Mådde så dåligt, tror inte jag mått så sen anorexian å då är det illa.
Men nu är jag här trygg, självsäker och full av hopp. Jag har flyttat in i ett kollektiv och alla är fan underbara.
Fixade iordning det sista idag. Flyttade in igår, snabbt som fan efter att ha blivit kallad både det ena å det andra...
 
Anyway, nu känns det som om jag landat och allt flyter på bra. Har ett litet rum på 8 kvadratmeter, det gör inget eftersom vi 5 tillsammans som bor här har ett helt hus med trädgård för oss själva :)
De håller på att renorvera lite å fixa till (det blir säkert jättefint sen när allt är klart) men det gör inget för jag är glad igen och full av liv och hopp igen.
Nu behöver jag inte va ensam även om jag saknar familj och vänner.
 
Min yta på 8 kvadrat:
 
  
 
 
 Vi ska diskutera lite angående digitalbox. Vi har tv men eftersom vi bor i hus behöver vi en box. Om vi delar på 5 så blir det bara några hundralappar typ :) Jag ställde ut min tv i vardagsrummet istället. Blev lite trångt samt att jag inte hade något att ställa den på då. Kanske bara bra om jag inte har en på mitt rum så slipper jag bli distraherad från skolarbete...å sova på nätterna xD
Vi har ett namn också, Igelkotten 6. Han som äger fastigheten har många boende här på Gotland å vi är antar jag nr 6. Igelkotten är ju Gotlands landskapsdjur :)
 
Det har varit nollning hela veckan, har dock inte varit med så mycket pga flytt osv. Tur man har fått chilla kompisar som hjälper en å flytta. Tack Stephanie och Amanda, och Thomas å Martin!!! :D
Imon är det sittning och pubkväll. Då ska jag gå å ha riktigt roligt., efter denna pärsen så ska jag väl klara högskolan.
 
Vi fick vår första uppgift idag också. Ska va klar på torsdag, får se om jag hinner börja imon på förmiddan. Måste tvätta lite också. Rätt soft också, föreläsning 2 dagar i veckan å seminarium 2 dagar/vecka. Så 4 lektioner typ på 2 h åt gången. Rätt soft jämfört med när man har jobbat 7-17 kanske ibland ;)
 
Ikväll har jag bara chillat framför tv med thomas å martin. Tog ett glas vin å varvade ner. 
Ja jag är nöjd med mitt liv. NU gäller det för mig att klara skolan.
 
Och för att göra det behöver jag min sömn. 
Godnatt mina vänner! saknar er! ni vet ju vilka ni är ;D
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: