Cracked Actor

Det går undan

Kategori: Allmänt

Vet inte om jag ska ta allt från början eller skriva allt baklänges, Jag vill bara skrika å dansa hysteriskt å berätta det bästa men mitt ordningssamma jag tar över. Okej jo jag tar allt från början, så slipper det bli rörigt :P
 
Jo förra veckan var jag ledig så jag åkte ut till Tjurkö å sommarstugan, var halvmolnigt men ändå varmt. Sen regnade det i 2 dagar å jag hade skittråkigt. Iaf solen kom tillbaka lagom till min födelsedag, 1 aug :) det är alltid sol på min dag :);) mohahaha! anyway, vi bjöd över farmor som vanligt på tårta å sen 2 av mammas gamla arbetskamrater, blev uppvaktad å jag som den linslusen jag är så njöt jag av varje stund ;D
 
Hade även planerat och tjatat på pappa om en dator, fick typ en chock när han sa att vi skulle åka å kolla på en MAC. Är du sjuk eller?! :P Jag lyckades tjata till mig en MACBOOK AIR 13", vi fick också den billigare för vi köpte visningsexet å lyckades pruta ner den till 8500 spänn typ sen med försäkringar å skydd betalade pappa 10 500 kr :P å en sprillans ny kostar 11 899 kr så tycker att det var en bra deal. 10 spänn är skitmycket, har aldrig fått en sån dyr present :P
 
Så jag är skitnöjd, sitter ju och skriver på den just nu :) *happy*
Sen på lördagen så hade jag lite fest för de närmaste, bjöd ut kim, Japp och Tiara för bad, grillning, övernattning, kröka och tårta. Det var lyckat och vi hade roligt! Saknade Emz bara, hon kunde inte komma ifrån jobbet tyvärr.
 
Kom in til stan igen i söndagskväll å fy fan så skönt det var. Skulle ju jobba denna veckan. 
Och så idag fick jag äntligen besked från Gotland. Jo nu kommer den bästa nyheten. Jag har blivit antagen! :D
Fattar fortfarande men om mindre än en månad så bor jag på Gotland :O xD är taggad och nervös. Är allt typ.
SKrek typ över hela dagis och alla grattade mig :)
 
Men nu är det mycket som ska fixas. Boende måste ordnas på bästa sätt och jag måste ansöka om Studielån, det blir inte billigt å inte så kul å betala tillbaka det sen heller. Hoppas bara jag hittar jobb meeen det är om 3 år!
 
Ska försöka leva mer i nuet. Iaf efter jobbet gick jag iväg och handlade skolgrejer, typ pärm, pennor, kalender och massa smått och gott :) det är så jävla roligt att köpa nya skolgrejer, sen är man glad när man slipper dem xD
Köpte mig också ett nytt skal till telefonen som liten present till mig själv.
 
Det blev en elefant
Antagen!
 
Är hungrig som fan nu så måste käka emn jag måste skriva klart här först :)

Och min übertunna mac :)
Det enda som jag måste ha nu är en bra cykel så jag kan ta mig runt på Gotland sen också.
Annars har jag faktiskt allt. För första gången i mitt liv känner jag mig faktiskt nöjd.
 
Nu när jag fått besked och slipper fortsätta jobba som timnaställd, det är hårt å tär på mig. Även ifall jag har rätt så roligt med ungarna :) haha byggde en tågbana idag förresten. Pojkarna var så impade att de ville att jag skulle fortsätta leka med de xD
 
Nu blir det mat sen sängen, börjar 6.15 imon zzzzZZzz

Kommentarer

  • Huldi säger:

    Så jävla kul Linnea! Grattis!! Räkna med att jag hälsar på!! <3

    2013-08-07 | 11:41:57
  • Queen Tiara säger:

    Fan vad härligt att se dig så glad!! :D <3

    2013-08-08 | 04:06:55
    Bloggadress: http://queentiara.webblogg.se

Kommentera inlägget här: