Cracked Actor

You´ve been trolled

Kategori: Allmänt

Fan, jag var dötrött innan men är helt klarvaken nu. Legat och vridit mig sen 03 så nu ger jag upp.
Jag ligger och tänker på flytten, det börjar sakta men säkert att sjunka in.
Jag vill å ser fram emot allt men fan vad jag kommer sakna alla, det är nog det värsta. Att lämna allt bakom sig även om det bara är för 3 år....men 3 år går fort eller?
 
Tänk ifall jag inte klarar detta? om alla andra i min klass är riktiga plugghästar och jätteduktiga och så kommer jag där och fattar ingenting. Om allt blir skit där borta så har jag ingen å prata med. Ingen mamma att krama, bara en telefon och dator, kommunikation utan kramar. Fan, jag kommer säkert gråta mig till sömns de första nätterna.
Usch fy fan vad jag är fjantig! en riktig jävla morsgris haha xD
 
Om jag ska skriva nånting positivt istället för att gnälla...
jo jag lyckdes rensa vinden idag. Började runt 16-tiden å var klar ca 4 h senare.
Vilket skitjobb rent ut sagt, dammigt och tungt men det var rätt roande att hitta massa gamla skolarbeten och de första grejerna man skrev precis när man hade lärt sig skriva. Det äldsta fyndet var en bok från 1997 :P
Betingboken som vi kallade den, en orange liten bok med allt man skulle ta sig igenom, sen bockade man av när man blev klar. Hittade också en massa gamla matteböcker och samma olustkänslor som jag hade då kom tillbaka, fy fan vad jag hatade de dryga böckerna.
 
Minns de där bilderna man skulle färglägga. Lägga ihop ett tal å rätta talet hade en viss färg. Men jag räknade ju alltid fel, så jag fick alltid fel färg. Jävla påhitt precis som om färger skulle göra matte mycket roligare.
Minns en gång hur killarna skrattade åt mig när jag hade räknat fel och målat en trollsvans grön istället för det "rätta" som skulle va brun. Precis som om troll är bruna liksom, de kan väl lika gärna va gröna? 
'
Jag frågade killarna om de hade sett ett troll om de verkligen hade bruna svansar, bara för att det står i en jävla bok behöver det ju liksom inte stämma. De tog tyvärr ingen notis om detta utan fortsatte skratta och visade bilden för hela klassen som hade hysteriskt roligt åt detta. Tänk vilken skitsak man kan bli utskrattad för bara för att jag tyckte att trollsvansar kunde va gröna också liksom ;) (Jag tänkte liksom att det gröna skulle va mossa) väldigt fantasifullt om jag får säga att själv xD
 
Anyway tillbaka till det som jag skrev om innan, vinden. Jo jag fick ihop 4 svarta sopsäckar (inte gröna och inte bruna xD)
Fan vad mycket skit man samlar på sig. Jag ordnade så att en kartong hade skolsaker, en videoband, en barbiesaker, en med småplock, en med bebisgrejer å mjukdjur osv. Sen flyttade jag om allt så att allt som är mitt finns på min vind och allt som är mammas och pappas finns på den andra. 
Eftersom vi har 2 lägenheter så har vi 2 vindsförråd :) med tanke på hur mycket skit päronen har så hade vi behövt minst 2 st till. Men nu hade jag rensat min så de andra kan ju ta hand om sin skit när det passar de.
 
Det finns iaf plats nu på min sida å imon ska jag flytta upp resterande lådor med inredning och annat som inte får följa med till Gotland. Har typ 7 stora kartonger och 6 små som ska upp imon + 2 gitarrer. 
 
Sen är det bara det drygaste kvar...att börja grovstäda, badrummet och duschkabinen ser jag inte fram emot.
Hade fan behövt en högtryckstvätt till de där dörrarna :S
 
Nedräkningen har nu börjar. Det är en vecka och en dag kvar...to be continued.......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: