Cracked Actor

Vintage

Kategori: Allmänt

Känns lite bättre nu men fortfarande mycket att göra med skolan. Ska sitta imon å plugga -.-
Ska redovisa nästa fredag istället, tur man har en sån snäll lärare :) Ewa är fan bäst!
Jag var i skolan och lyssnade på de andra iaf, det var rätt intressant men man blev trött snabbt eftersom vi inte tog någon paus alls. 
 
Jo dagens bästa var att jag hämtade ut mina skor som jag köpte på ebay för några veckor sedan, ett par bruna begagnade skitsnygga Dr.Martens. Sådär snyggt slitna och vintage. Kostade mig ca 300 spänn med frakt och allt :) De passade också, sån jävla tur, får till å med plats med sulor i som jag ska köpa sen när lönen kommer :)
En av mina klasskamrater pratade om återvinning och berättade mycket fakta om hur mycket gifter vi faktiskt släpper ut i naturen när vi tillverkar grejer. Så man fick sig en tankeställare, så därför tänkte jag att jag ska försöka köpa mer på secondhand. Jag brukar handla på tradera och ebay å ibland kollar jag secondhandbutikerna, de få som finns här i stan men hittar aldrig nåt speciellt. Ska försöka åka iväg på loppisar lite mer :) Bara att ringa sofie jue, hon har lovat att vi ska åka på loppisar :P 
 
Tänkte att jag skulle försöka få tag på ett par begagnade svarta dr.martens också. Finns billiga nästan sprillans nya på både tradera och ebay ;)
 
Men jag får försöka hålla i pengarna lite bättre. Ska bara köpa det jag absolut behöver denna månaden. En av de lite mer onödiga sakerna är en taklampa till rummet. Då har det äntligen blivit komplett. De har nog billiga på rusta xD Ska också hämta ett soffbord imon hos en gammal polare, han vill ha 50 kr men sa att jag hade ont om cash så då sa han att jag lika gärna kunde få att. Det är den där svart/bruna färgen som jag har på resten av möblerna. Det som jag har nu är ljusare och pappa ska ta ut det till Tjurkö i sommarstugan, så kan jag ha det där på vinden i mitt rum istället :) 
 
Imon blir det som sagt att hämta soffbordet, stan med mamma, träna, dammsuga å plugg. Ska va med Kim senare sen också. Fullt schema.
 
1. Nya favoritskorna 2. Tjurkömys på vinden 3. Låg och pressade i solen hela helgen, fick lite färg ;)
4. nya bikinin 5. skolarbete om klädmodet, från barocken till nutid...-.- 6. Putte i stugan 
7. Två favoriter, Gustaf och Yohio på melodifestivalen efterfest (bilden är inte min, från google, men blev glad av den :D )
8.James Marsters när det begav sig (Spike, Buffy the vampire slayer) så jävla snygg! mmm mums *drömmer*
9. Nya profilbilden på FB xD (egopic)
 
                               
                                  
                                
 
Det var allt som jag har att berätta för tillfället, nu säger jag godnatt!
                                                  
                                                                            

Kommentarer


Kommentera inlägget här: