Cracked Actor

Compact living

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen börjat få lite ordning här på mina 8 kvm :)
Köpte äntligen hyllor, spegel och lite annat på jysk och igår nnär jag kom hem från skolan hade Sölve redan satt upp dem. Det blev skitbra! :) 3 hyllor gör en jävla skillnad.
 
Fyndade också en klädhängare som man har över dörren och annat idag på clas ohlssons. Billigt är bäst!
Så nu ser det helt okej ut här. Hade dock velat ha en ny garderob för de jag har nu inte så fräsha. Den ena har stått i garaget. Men de duger så länge. Ska försöka hitta mig en billig byrå också med fler lådor så jag kan ha sminket där istället för i garderoben. Spikade också upp några tavlor :)
 
Ska gå till en secondhandbutik när jag får tid å se om de har något.
Vad händer annars? var på rindi med Amanda och Stephanie, mötte upp Tomas. Blev full för 4:e helgen i rad...
Denna helgen ska bli lugn, ska bara vara ute i naturen, ta en fika och plugga.
 
Håller på med projektarbete i skolan...inte så hysteriskt roligt precis. Jobbar nog hellre själv.
Jag brukar vara den som är drivande...just nu pallar jag inte det så nån annan får ta på sig den rollen.
Men måste säga att alla uppgifter vi får är rätt luddiga...tänka myckt själva men efter typ 12 år i skolan med lärare som gjort upp i detalj vad och hur vi ska skriva så är man lite skadad.
 
Kulturvård i dagens samhälle är väl inte den roligaste kursen. Längtar till Restaureringskursen och konserveringskursen. Sen har jag sökt 2 kurser till våren utöver de som ingår och jag valde Fältkurs i arkeologi och Arkeologiska källor och deras kontext. Hoppas jag blir antagen till dem.
Så om jag får de två så kommer jag ha att göra i vår...4 kurser puh!
 
Imon blir det föreläsning 10-12. Tänkte gå å kolla in en butik som är fylld med magi/wicca-grejer :) ligger på Adelsgatan :)
 
Lite bilder på rummet:
 
 Krokarna
 
Spegel
 
Tavlorna på mina närmaste!
(ska ha upp en på Putte, en på Nuffe och Johnny Depp också. Måste bara fixa tavelfäste där bak)
 
Hyllorna gör mycket!
 
 
 Nu ska jag nörda mig med serier ;)
 
btw...förhoppningsvis kommer vår digitalbox imon (79 kr på tradera) :D
 
Godnatt
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: