Cracked Actor

Trött på blogg.se

Kategori: Allmänt

Jag har suttit hela kvällen å ja nu halva natten å försökt att få ordning på bloggdesignen. Det går inte så bra.
Blir typ galen av alla koder!! :S när jag äntligen hade hittat ett gratistema som jag ville ha så funkar det inte.
Har gjort exakt som det står i intruktionerna men det funkar inte :(
 
Funderar till att byta domän. Vill bara hitta en där man kan designa sin egen sida eller iaf om man hittar en mall kunna ändra i den, färgskala å så samt bilder. Den som jag hittade och vill ha kunde man ändra bilderna och givetvis bloggnamn + beskrivning.
 
 
blir fan pissigt sur. Kanske skulle gå över till nåt annat helt. Starta en ny blogg från början.
Det är ju viktigt att det är gratis för betala tänker jag aldrig göra!
 
Nån som är haj på koder?
 
//trött tjej
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: