Cracked Actor

jaha? :S:(

Kategori: Allmänt

Hum vad fan hände nu då?
Igår kollade jag runt på twitter. Märkte då att Gustaf skaffat twitter, eller iaf någon som använde hans namn.
Blev typ skitglad :) hallå liksom. Men man kan ju aldrig vara säker på något, finns ju många fakekonton.
Sen såg jag att jag fick en till följare, yes det var just detta konto. Awesome tänkte jag :) dock med en viss skepticism.
 
Men nu när jag vaknade så kollade jag twitter igen så följde han mig inte? okej vafan?
Kollade igen fast på datorn. Inget där heller. Så jag sökte men inget konto kommer upp? vafan liksom?
 
Vet inte vad jag ska tro, har han blockat mig? :S
varför i så fall? är jag jobbig eller vad? har rätt många inlägg på twitter om hur jävla awesome han är, skrämde jag iväg honom? Men vadå spelar det nån roll?
Om han har blockat mig så tyder ju det bara på att det faktiskt inte var något fakekonto....
 
Det här var ju inte alls roligt :(
Skitledsen nu
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: