Cracked Actor

8:e veckodag

Kategori: Allmänt

Det är mycket som ska hinnas med. Och jag menar inte bara skolarbetet utan allt. Hade behövt införa en till veckodag. För fredagen så är det fredagsmys å typ va hemma å chilla, lördag festar man, söndag är man bakis åden nya dagen ska man fixa allt som behöver fixas så man slipper göra det när man är bakis ;)
 
Det som man var van att få fixat av mamma å pappa. Tänker först och främst på handla å laga mat.
Aa men så äre nu. Jag har ju vuxit upp nu...änltligen xD
 
Idag kom måndagsångesten krypande iaf, då jag hade många punkter att pricka av. Hela huset skulle städas, vi skulle gå å handla å laga sushi å där emellan städa mitt eget lilla rum å tväätta osv.
Hann nästan med allt, dock inte att göra rent sminkpenslarna å fila mina fötter :P
Ja jag tycker det är viktigt, penslarna för att de blir bakterier med tiden å fötterna för att jag har asont när jag går av alla jävla förhårdnader. 
 
Men skit samma, nog om fötter xD Somnade sen typ 5 på morronen så var som en zombie idag å när jag väl somnade så blev jag pissnödig samtidigt som jag i mina drömmar var på den tryggaste platsen på jorden, hemma hos mamma, pappa å Putte :) Saknar de så jävla mycket, jag fixar ju detta men ibland är det som om allt detta bara är en dröm å jag faktiskt är hemma.
 
SVårt å förklara men eftersom det är mycket å göra så hinner jag typ inte tänka å sakna. Mest på kvällarna men annars har jag ju liksom Martin, Linnéa, Anna och Thomas här i kollektivet. Alltid någon som är hemma, slamrar i köket eller kollar film liksom.
 
Det har ju redan gått 3 veckor sen jag lämnade alla bakom mig...usch så hemskt det låter. Jag kommer tillbaka till jul! Då får jag sova inne hos mamma å pappa å putte, fan så mys. Längtar redan <3
Jag är fan världens morsgris å pappagris? xD
 
Skolan går bra, har blivit godkänd på både seminarierna. Hela betyget får vi ju inte förrän kursen är avslutad. Har för mig det var fram till vecka 45...eller till jul? äh minns inte skit samma. 
Var ute med Amanda å Stephanie i fredags också, förfest hos manda å sen drog vi till kåren :) Banjo å några till badade mitt i natten i stormen vid Visby strand xD arkelogerna är fan inte kloka :P crazy people men de är roliga!
 
Nä fan nu måste jag läsa lite
 
Här kommer lite bilder på the sushi making
 
Alla tillbehör är redo....
 
Makirullar på g...
 
En hel stor plåt med olika bitar...fan vad vi åt!
 
Är fortfarande i matkoma ;) å jag känner att jag har ätit sushi så det räcker för detta året iaf xD
 
Peace Out people!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: