Cracked Actor

Är du drogad eller?

Kategori: Allmänt

On drugs?



Det frågade mamma mig runt 00.00 när jag fortfarande låg å sov. Har nämnligen sovit hela dagen:S
 Å då menar jag absolut hela dagen. Var kanske som ni vet uppe hela natten tills klockan blev 9 nånting...först då kunde jag somna. sov sen till 17-tiden å käkade kollade nätet men kände mig helt slut iaf...så jag gick å la mig igen å vaknade först nu inatt runt 02.00:/ Detta är inte bra alls.

Det blev inget gym idag då och ingen skolkalender heller...tar det på måndag efter skolan, då är man ju ändå inne i stan.
Men nu ska jag hålla mig vaken, ändå chansen att ställa om sig till normalt igen.
Alla andra var visst ute ikväll, jag känner bara att jag har fått nog nu....
Behöver lite tid för mig själv nu, för att koppla av...men det är ju inte meningen att jag ska sova hela dagarna.

Försöka vara lite mer hälsosam, har bara typ levt på mackor de senaste dagarna.
Handla imon, gymmet å möjligen damsuga.

bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: