Cracked Actor

krångel

Kategori: Allmänt

Sitter här å käkar leverpastejsmörgås:)




Jag har precis varit på gymmet, äntligen kom jag iväg...men eftersom nåt alltid händer när jag kommer igång med något så blev betalningen lite jobbig. Alltså för 1100 kr får man gymma i 3 månader. Och jag skulle betala typ hälften med kortet å resten kontant, men givetvis så krånglade kortet och jag kunde inte betala. Samt att jag fortfarande inte har betalt medlemsavgiften som man ska betala varje år. Hade jympakort innan men har ju inte varit där i år knappt så visste inte det. Iaf det löste sig för jag fick gå in gratis idag men ska betala nästa gång. Sammanlagda summan att betla nu då är 1200 kr. Aldrig mer bankkort på friskis. Bara cash!!!

Tänkte att jag skulle börja städa så att det är fint tills på lördag:)...pappa kommer nog hem snart. Hade behövt åka å handla, tvål å skrubbhandskar å lite sånt. Idag får jag också försöka tigga pengar, fan vad jag hatar det...han blir så arg jämt.:S får be mamma prata med honom. Alltså han tror typ inte jag vill ha ett jobb men det vill jag, bara att nu börjar skolan snart om typ 10 dagar, stor mening liksom.

Detta måste jag ha pengar till :

100 kr till för gymmet
450 kr till proactivepaketet
200 kr till en klänning eller klädesplagg till lördag
samt några hundringar till sailet å utgång å hela skiten

alltså minst en 1000 - lapp till

Jag ligger risligt till, frågar man så har man skitit i det blå skåpet.


Bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: