Cracked Actor

Nu börjar allvaret igen

Kategori: Allmänt

Måndagmorgon, ingen hit direkt. Speciellt inte när cykeln börjar krångla å sadeln åker bakåt så man får stå hela vägen till skolan. Men jag kom fram iaf, dock något stressad:). Fick mera viktiga papper idag, böcker å en läxa till fredag, läsa 10 sidor om Grekland i vår nya bok "litteraturen".

Hoppas vi inte får mer denna veckan, men det kommer vi  ju typ. Imon på morgonen är det eng B i A - huset på Chapman:S, vill verkligen inte vara där, det påminner mig om förut.:/
Och en ny lärare...orka liksom.

Vår mentor, Jocke, kommer typ bara 16 timmar i veckan fram tills oktober, inte speciellt kul, vem ska man då prata med när allt är skit?...eller skojja med när man är uppåt?

Aja, vi ska ha 7 timmar med Marie i veckan..oj oj....fan vad trötta vi kommer var på henne efter detta året..LOL å honpå oss. Men som tur är så kommer praktiken tidigt i år, v.45 - 50 men in på tisdagar å fredagar för I-valen.

Hoppas verkligen att det blir en ´lugn vecka....imon har jag musik iaf;P det har jag längtat efter som fan.
Skulle köpt skolkalender idag men den billigare varianten var slut, fanns bara en lite dyrare så pengarna räckte inte till den idag. Får köpa den imon.
Har bara vilat mig på eftermiddan nu, imon ska jag försöka gymma direkt efter skolan istället.
Vi ska ha gympa imon också i skolan men typ bara genomgång så man slipper att röra på sig.
bra det eftersom mensen kom lagom till ida:S

Nu ska jag duscha å nana

sov gott ni med

bye!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: