Cracked Actor

Fredagsmys

Kategori: Allmänt




I lördags innan förfest å sail



Jag kunde inte sova så jag steg upp å satte mig här istället:), lite småfrusen är man med men börjar bli trött nu faktiskt.

Idag var det ju första dagen i skolan på typ 10 veckor....hur var det då?
jo, det funkade väl, samling i aulan å rektorn drygar sig uppe på scenen;P sedan våran klass inklämd i ett grupprum med lite allmänt prat å check av adress å telefonnummer. Fixade nya skåp, i år blir det mitten;P jag jobbar mig uppåt, efter det var det tack å hej syns på måndag halv 10.

Köpte lite käk å vandrade hem, kollade tv å vilade i 2.5 h innan jag gjorde mig iordning inför Toffe å hans grillfest:)
Jag kom fram i ett stycke, åkte ju buss ut till Hässlegården, han mötte mig på vägen.

Inga å Dick hade redan kommit. Lite senare kom Annie, Natalie med sebbe i släptåg:) sist  kom Eric.
Vi grillade å snackade och åt, hade allmänt trevligt. Senare kollade vi film "300" och "Die hard 4", eftersom det var första gången för mig hos Toffe(l) så gick vi 2 husesyn. Världens skönaste säng din fuskis!!!:O;P
Fick skjuts hem av Dick vid 2 tiden å det var nästan så han körde av vägen vid rondellen:O bravooo!halt som fan men  jag överlevde ju.

Här kommer lite bilder på folket

Inga, sebbe å natta
Inga, sebbe och Natalie

Dick Annie å Toffe
Dick, Annie och Toffe

Grilla
Grillmästaren själv!;P Appel

Här kommer lite andra bilder från den 20/9

blås
Bad på Långö


Louise är lite deppig men vi fixade till henne sen;)

Sedhed
Erik pratar gener med Matilda (vi andra la ner skiten)


Toffel: What are you looking at?!

Efter allt snack om gener, kökort å utbildningar blev vi hungriga så vi drog in till stan å käkade pizza


Matilda å Louise väntar på varsin halva, jag bjöd ju


Är ni mätta boys?


Stresshantering...?

Vi avslutade i simhallen med lite dykning å vattenpolo. Jag sjönk som en sten BOKSTAVLIGT!

bye!

PS: gymmet idag, köpa skolkalender å maybe simhallen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: