Cracked Actor

Random things

Kategori: Allmänt

Nu börjar pappa få nog av denna också;P först nu fick jag igång den. Ska inte en dator hålla i mer än 5 år liksom?
Har inte gjort mycket idag, mest sovit. men har träningsvärk i magen efter gymmet igår, 1.5 h var jag där. Fan vad duktig jag känner mig. Bara att fortsätta så mitt i veckan med. Jag har typ slocknat varenda dag direkt efter skolan å sovit natten igenom:S inte så mykcet läxor än så länge iaf;P skönt det.

Men istället har det blivit dålig stämning i klassen, inte för att det typ har varit bra innan..men ändå.
Jävla rötägg!

Iaf, ska träffa Magda ikväll å prata lite, hon börjar ju kalmar högskola, sjukt nervös, det förstår jag:)
Fixa busskort å sånt till henne åsså. Stackars Magdis som måste pendla men för mig är det ju bra, då har jag ju henne kvar här hos mig;P.

På tisdag har jag musik å då måste jag ha lärt mig nya ackord för att "det ser bättre ut"..???
Enligt Micke då....kan inte jag bara få ta de hur jag vill. Delade meningar om det men jag har kul iaf.
Vi bytte trummis sist med en av sångerskorna;P fan vad det var kul. Bara go nuts LOL Vi är fan asbra.
 Vi håller på med 2 låtar för tillfället, "Hungry Heart" med Bruce Springsteen å en Tom Petty - låt, "Free Falling"
Inget som jag gillar direkt, jag väntar ju på Bowie - låtar...kanske nån Coldplay - låt hade funkat också:)
Han lovade mig att jag skulle få välja ju!!!!

Nu ska jag gå å duscha

bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: