Cracked Actor

Semestern är över...

Kategori: Allmänt

...iaf för denna sommaren. Å när jag säger semestern så menar jag den ute på Tjurkö i sommarstugan:) å för mamma å pappa som börjar jobba imon också. Själv har man ca.11 dagar kvar. Bara att försöka njuta. Eller aa, imon blir det gymmet. Nu ska jag verkligen börja. Har ju pengar nu, bara att gå dit imon å köpa å sätta fart.
Nästa helg blir det fest här hemma, innan alla drar iväg å flyttar från mig:(, det är sailet också sen har playbar öppnat på nytt igen. Ska bli kul å kolla stället;) renorvering å sånt.
Matilda å Louise  å magda har iaf bekräftat min inbjudan, Jennifer möter upp oss i stan eftersom hon inte tål katt å jag har en:S
 Daniel, Toffe, Inga å sebbe är också meddelade  men har inte fått nåt svar än.
Ska försöka hitta mig en klänning i stan med tills detta, har fan inga festkläder. Nån enkel liten klänning/tunika (svart) alltid moderiktigt ju;P.

Under de 2 veckorna i stugan har jag badat å solat väldigt mycket, är faktiskt riktigt brun nu (för att vara jag då).
Har träffat de som vi brukar träffa, varit på bluesevenamang å fiskat samt blivit lite berusad. Har också varit på IKEA en sväng å samtidigt gjort kalmar centrum. Hittade dock inget.
Men har nu den senaste veckan varken druckit alkohol eller ätit något godis eller annat skit.
Rätt skönt faktiskt:)

Jävligt skönt att komma hem till Datorn, tv, duschen å sin vanliga säng:)
Imon måste jag fan städa mitt rum. Har inte städat där sen midsommar:S å det var ju ett tag sen

Nu ska jag bara njuta av kvällen

det får ni också göra

bye


På tjurkö vindsvåning

Kommentarer


Kommentera inlägget här: