Cracked Actor

Shoppa

Kategori: Allmänt

Vaknade vid 10-tiden, ringde Magda å frågade om hon var vaken:P det var hon ju:)
Bestämde att vi skulle mötas vid LIDL vid 11.30 å cykla in, men det började regna så vi tog bussen istället. Bekväma är vi
Iaf vi gick runt i varenda affär, men hittade till slut det jag skulle ha. Vi lunchade också på baguetter, skagenröra för min del. Fan vad gott, hade inte ätit nån frukost.
Är iaf hemma nu och allt som allt ´gick vi runt i stan i 3.5 h, Det går fort när man har skojj:) Det blev bussen hem också trots det fina vädret:S ont i fötterna.

Tänkte att jag skulle vila mig lite nu innan mamma ska ha hjälp med tvätten:S jobbigt men det måste göras, å diska upp å så. jag fick ju faktiskt 1500 kr av pappa, till min stora förvåning gick det jävligt lätt, skrev en snäll lapp inatt å han la in pengarna i morse, ramlade nästan ur sängen;P.
Har typ också lyckats övertala Magda att följa med till Stockholm å kolla på Morgan Alling i "Fullbokat".

Här kommer det jag köpte


Klänning från HM, 149 kr



lipsyl från olivserien (den bästa) Kick´s, 42 kr



Randig stor tröja från GinaT, 149 kr

Ha att fint alla!!

bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: