Cracked Actor

Skaffa ett riktigt jobb för fan!!

Kategori: Allmänt

Orkar inte fler rosa bloggar nu!!! å betalt får de också:O varför ska de har betalt när de bara snackar om mode?
 Snacka om nåt som betyder nåt istället? Jag borde fan få betalt för att jag bloggar. Alltid är det de som snackar mode, eller hur?! Jag gillar också mode, men fan nån jävla måtta får det vara.
Sen är naturligtvis alla snygga å smala å har enligt de själv har de bara  "bra gener".

Får de betalt för det eller för att de pratar om nåt som är viktigt?
Om de inte var så snygga så skulle de fan inte få betalt, det är fakta!
"Å titta mina nya skor från det å det märket" ORKA liksom!!!
Skaffa er ett riktigt jobb å slit lite istället för att sitta i pyjamas å blogga från sängen, festen eller vad fan ni nu håller hus.
Klart man är avundsjuk på er som får betalt. Det kan jag lätt erkänna.
Själv får man ju böna å be pappa för några hundringar å man hoppar ju jämforta så fort studiebidraget kommer, dock räcker det ju inte 1050 lång väg i dagens samhälle.
Tycker detta är jävligt orättvist att  vissa blir uppmärksammade å tjänar pengar på bloggandet bara för att de är snygga, pratar om mode å de ser rosa....?



Jag gissar på att jag kommer få nåra kommentarer...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: