Cracked Actor

Think outside the hat

Kategori: Allmänt

Igår hittade jag äntligen en lagom dyr hatt på HM, så nu tillhör jag officiellt hattfolket;P skitkul. De (i klassen) glodde faktiskt mindre än jag trodde de skulle göra men å andra sidan har de kanske vant sig vid mig nu:)
Iaf, hade vi sovmorgon till 9, det var ju snällt men annars bara tråkiga ämnen idag. Å en massa grupparbeten:S aldrig får man var med sina kompisar. De envisas hela tiden med att sätta ihop oss med folk man typ inte kommer överens med bara för att jävlas.

Aja, det blåser rätt friskt ute så jag fick hålla i min kära hatt å jag blev nästan av med bussbiljetten...men har bra reflexer som tur är. Är hyffsat pigg nu eftersom jag sov från det jag kom hem igår å natten igenom. skönt, skolan tröttar ut en fullständigt. Så om nåra timmar ska jag å gymma, har ju inte gjort det på typ 2 veckor nu:S

Inga läxor än så länge, bara nåt som jag gjorde lite snabbt på håltimmen, soft:)
har också fått sluta tidigare alla dagar..hoppas det blir så ett tag;P

Längtar till fredag...MUSIK igen!!!!

bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: