Cracked Actor

Bättre kan det knappast bli!:P

Kategori: Allmänt

Även ifall jag vaknade precis känns det helt oki:) är skitglad nu för att Morgan Alling kommenterade mitt logginlägg:)
coolt, tack Morgan!!! Du är bäst!!

Har sms till Daniel, hoppades att vi kanske kunde ut å springa senare. Just nu regnar det lite, men det gör det samma, regn är skönt. Undra hur kul det är i stugan för mamma å pappa..? Iaf har de bröllopsdag idag, 20 år. Tiden går fort....
Inte svarar de i mobilen heller, vill inte veta vad de gör....:S LOL

Fick igång datorn lite snabbare idag, vet iaf hur man ska göra nu för att det inte ska bli blåskärm och låta om den, bara att dra ut alla sladdar;) och sätta i den igen. Gjorde ju back-up igår på allt som jag vill spara så om den kraschar så är det ju lugnt. Men skulle vara tråkigt utan datorn, är ju beroende å en ny har man ju inte råd med bara så där. Pengar är ett måste, tyvärr.

Längtar till 19 - årsdagen, bara 16 dagar kvar.....synd att sailet har flyttats fram, det kunde blivit lika roligt som förra året isåfall;P.

nu ska jag klinka lite på gitarren

BYEEE!!!



Har precis kommit hem från piraten;P danne, Inga och toffe var med:P och efter 2 cider så vågade jag bugga med danne, hahaa...fan vad kul det va....första gången å allt. Man blir ju genomsvettig å bränner skitmånga kalorier så har bett honom att lära mig ordentligt:) Även ifall jag tycker bugg är lite för klämmkäckt för mig:S skit samma, det är ju roligt å jävligt bra träning. Blev lite discodans med...LOL Hade kul iaf. Lite smått berusad nu....känns i benen. Då sover man gott inatt då...
nu ska jag käka lite

goodnight!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: