Cracked Actor

En dryg måndag...

Kategori: Allmänt

Vaknade som vanligt sent ida, även ifall jag somnade rätt tidigt. Var ute igår å spelade lite fotboll med Danne. Och i lördags var man ute på piraten;P. fan vad skojj det var, hihi. Har inte haft så roligt på väldigt länge. Alla var på bra humör å jag drack precis lagom, inte för lite å inte för mykke. Kom inte hem förän vid 4 - tiden.

Iaf, igår då så sov jag hela dagen, mamma å pappa kom hem tidigare å jag som skulle städa å röja upp innan de kom hem. Det såg ut som en jävla svinstia när de kom hem å jag fick ta smällen:S
Därför har jag lovat att städa idag....mitt rum behöver städas också. Allt ska vara såå jobbigt.
Har fortfarande ont i mina fötter sen jag tränade första gången med Danne, det är en vecka sedan nu....hoppas att det går om snart.

Behöver handla också, har inget käk hemma....egentligen vill jag bara gå å lägga mig för jag blev trött igen, å fryser gör jag med. Men måste städa nu..

bye!



Vad ska man ha på sig?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: