Cracked Actor

En jävla cigg för helvete!!!

Kategori: Allmänt






Kvällen började bra....grillning vid hängnan. Alla var där, det hade vi ju inte varit på många år...till å med alla ungarna var med. Vi firade pappa eftersom han fyllde 54 år. Allt var skojj å trevligt. Efter nåra cider blir det ännu roligare.
Efter en cigg brakar helvetet lös.....att de bara orkar bry sig...visst, att pappa skulle bry sig..det visste jag. Men trodde inte att hela kvällen skulle bli skit. Inte visste jag heller att andra skulle bry sig så mykke.
Din brorson rökte ju också men han sa du inte till!!! Bara mig å säger att om jag inte släcker ciggen nu så får jag inte komma till dig i stockholm.

För det första så är jag äldre än din brorson, vi år båda myndiga men jag är nåra månader äldre. För det andra, Har inte du varit ung?! å för det tredje: DU ÄR INTE MIN MORSA!!! och om du inte gillar att jag feströker så kan det här med stockholm skita sig.....................
Om ni inte hade sagt något så hade det varit en bra kväll, en kul kväll......men ni sket bort allt bara för EN JÄVLA CIGG!!!

Fatta hur arg och ledsen jag blev, fan med att allt skulle bli så.....fan att ni skulle vara på mig å inte honom, är det bara för att han är kille å jag tjej?!  "Nej, att tjejer röker å dricker passar sig inte alls....de ska bara sitta å vara tysta å duktiga".
Fy fan vad dissad jag känner mig. Ni brukar ju vara snälla mot mig men tydligen inte nu.....
De enda som brydde sig om ciggen var ni två! De andra tyckte inte att det var nåt, det var ju fest å sommar. Kan man inte få leva. Hur länge ska man behöva bli uppläxad egentligen va!?
Kan man inte få vara vuxen å bestäma själv vad man vill nu när man äntligen är 19 år?!
Ni säger att min morsa borde låta mig göra lite saker, släppa taget å så eftersom vi har ett tight band...å det gjorde hon ju nu...hon bjöd mig på en cigg eftersom det var fest å jag är myndig å då passade det inte er.
Kanske dags för er att börja släppa taget?
Fy fan vad besviken jag är på er nu..............................



Kommentarer


Kommentera inlägget här: