Cracked Actor

Fullt ös medvetslös

Kategori: Allmänt


Igår var det som sagt fullt ös på Piraten, för att vara en onsdag så var det väldigt mykke folk ute;P det gillar vi!
Mötte Daniel och hans lillebror Markus vid Willy´s runt 23.00 å vi började gå in mot stan. När vi gått halva biten så kände jag att jag tagit fel skor på mig. Lånade mammas ballerina å hon har ju en storlek mindre än mig men de verkade funka hemma. Iaf så ringde jag pappa å han kom å lämnade strumpor och mina älskade converse<3 Tack snälla pappa!!;P






Väl på Piraten satt redan halva gänget, sebbe, Toffe å nåra nya bekanta. Det var rätt dött där till en börjar men framåt natten strömmade det in mer folk. Jag drack inte en droppe, vilket var bra men fan vad svårt det var....Matilda, jennifer och Louise kom lite senare å de köpte cider å satt å tetades lite:P
Det blev mykke dans, både bugg å vanlig discodans...




Vi gick väl hemåt runt halv 3 men blev kvar i stan till 3 eftersom vi stötte på många vänner å så var det nåra som hamnade i slagsmål mitt i gatan....det var intressant så vi blev kvar en stund till.
Vi pratade också om olika namn till andra klubbar. Vi bestämde att vi skulle starta vår egen nattklubb, mitt emot Piraten skulle vi öppna "Spenaten" där man skulle klä ut sig till grönsak. Också "Desperaten" där alla tjejer skulle gå i bikini underbart fyllesnack helt enkelt....:)


Kom så småningom hem vid halv 4 tiden, käkade å kollade tv. Vaknade inte förrän vid 17.30 idag:S skit samma det regnade ändå. Har precis varit ute med hunden å hämtat ett paket på posten;)

Okra skriva mer nu

Ha de gött!

bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: