Cracked Actor

Häng med till Stockholm!!!

Kategori: Allmänt


Som de flesta av mina kompisar vet så har jag många idoler å favoriter bland film å musik...osv
Just nu är jag helt jävla frälst i Morgan Alling, han är så jävla underbar;P personer med humor, charm å stor personlighet är det som jag fastnar för:)
Iaf, kollade runt lite på youtube, klipp å sånt å hittade en liten länk också, där stod det om biljetter till "Fullbokat", alltså en föreställning med honom som ska sättas upp igen till hösten;P

Så jag måste bara ha några polare som hänger med mig dit, vi kan göra mykket annat också å det kan bli ett roligt minne. Har ju faktiskt aldrig varit i sthlm innan, jag vet, det är fan dåligt av mig:S men nu har jag ju chansen......

Iaf biljetterna kostar inte mykket, typ 300 kr eller nåt åt det hållet. Föreställningarna är söndagen den 18 oktober å den 1
november (på Rival). Alltså jag måste bara gå på detta!!!;P



LOL



Morgan Alling is the shiit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: