Cracked Actor

Inget alls

Kategori: Allmänt

Har sån jävla mensvärk nu, så jag håller på å dööö!!!...har typ tagit de sista värktabletterna så jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig igenom natten....:S
Har sovit hela dagen å då menar jag hela dagen, steg upp vid 18.30:/...var liksom uppe hela natten till halv 9 sen slocknade jag äntligen. Kände mig fan speedad eller nåt, var helt klarvaken å låg bara å vred mig i sängen.
Gjorde allt för att somna, lyssnade på ljudbok, läste, skrev dagbok, planerade å kollade å skrev upp artikelnr för kläder i katalogerna. HM, Ellos och LaRedoute:) slutsumman blev 22062 kr...Kan ju inte få allt så får sålla men fan vad gött det hade varit att vinna 50 000 kr eller nåt.

Skulle följt med till Piraten i kväll men orkar inte det nu...det kommer fler gånger liksom....
Har varit ute med hunden och varit å handlat bindor, tamponger och cigg (till mamma). Det gick på 90.50 kr men hade bara 90 kr..men kassörskan var schysst och bjöd på 50- öringen. Hon såg väl hur desperat jag var...LOL

Antagligen kommer jag var vaken hela natten....måste försöka vända på dygnet.
Kanske blir utgång imon istället, får se hur jag mår då...

Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: