Cracked Actor

Lägenheten för mig själv

Kategori: Allmänt

Underbart att slippa dryga föräldrar, man kan komma å gå lite som man vill. Lite tomt kanske det är men kan ju ringa nåra polare. Har precis vairt och handlat lite på willy´s, det blev billigare än jag trodde, huvudräkning är ju inte min starka sida;P....Märkte att kött är svindyrt:S, har inte hadlat själv så mykke. Inte betalat iaf å det är dyrt, jag var ju vegeterian innan. Men nu har jag blivit så jävla trött på den maten å kände att jag behövde kött för att få mer energi....
Mår faktiskt bättre nu.

Har ju också börjat träna med Danne:), vi var ute å sprang på västra mark (elljusspåret), jag trodde jag skulle dö!!!men jag joggade hela tiden å tog mig igenom allt:P. Man känner sig nöjd å sååå duktig;P Fick mykke pepp från Danne å fick beröm:) Det är vilodag idag men ska träna imon också, han har ju gjort schema å allt:)

När jag får ihop tillräckligt med pengar blir det gymkort;P
Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, hade varit lite trevligt med sällskap å bara chilla eller nåt, men Danne ska ju ha frågasport om körkortsteorin....

aja, det löser sig:)

byeee!!!




Vardagsrummet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: