Cracked Actor

Lagligt eller inte?

Kategori: Allmänt

Det gäller fildelningen, ny köpare å så....alltså jag fattar inte skillnaden. Hur kan det bli lagligt med en ny köpare..?:S
Skit samma, bara det blir lagligt;) så man kan få lite att titta på, alltså jag är ingen som laddar ner de nya filmerna eller musiken, utan det jag har laddat ner (innan det blev olagligt) är gamla saker som man inte kan få tag i å så....
Om det är nåt nytt som jag bara måste ha så har jag inget emot att betala för bio eller en dvd.
Visst, just nu är det ont om pengar men för det mesta kan man ju tjata sig till det man vill ha hos mamma å pappa;P





Idag är det nog ännu varmare än vad det var igår, puuuh! det går knappt att vara ute. Men nästa vecka säger de att det ska blir skitväder, jättebra! I helvete heller!!!:S då börjar ju semestern ute på Tjurkö å då vill man ju ha sol....så typiskt, får hoppas att vädergubbarna har fel.
Iaf, skrev till Morgan igår på facebook, å det är rätt coolt för när jag frågar vad han har för sig så kommer alltid svar, alltså inte bara till mig utan han skriver vad han gör på sin profil....eller så...ni fattar nog...haha.
Tycker dock att han kunde skriva svaret till mig, men det blir kanske orättvist för de andra fansen, vad vet jag.
Pinsamt om han skulle läsa detta:O..LOL
Iaf, sommarpratet är han klar med nu, ska blir jättespännande å höra, för er andra om ni vill lyssna så är det den 25 juli i P1. Runt 13-tiden tror jag.


Morgan

Nu ska jag äta lite frukost;P

byee!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: