Cracked Actor

Lördag mitt i veckan

Kategori: Allmänt

Jaha, då ska man ut ikväll igen då. För en gångs skull ska jag vara nykter, hur ska det då gå:S
Har typ inget snyggt att ha på mig, katastrof!!! Hoppas det blir roligt iaf....Matilda kommar förbi också;P

Annars har jag inte gjort mykke ida, sovit, varit ute med hunden, suttit vid datorn å nyss gick jag en promenad. Blev tyvärr ingen pilates idag....lat som jag är. Har sån jävla träningsvärk sen fotbollen igår, glömde att stretcha.
Hart fortfarande inte städat lägenheten....pappa arg som vanligt å mamma tjatar.
Får väl göra det imon då!!!

Det regnade lite innan, hoppas det slutar när man ska ut, vill ju inte komma som en dränkt råtta till Piraten;)

Får väl gå å fixa till mig lite nu....

 
byee!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: