Cracked Actor

Nattsysselsättning

Kategori: Allmänt

Sov till 20.00 igårkväll, jävligt klantigt gjort så nu har jag varit uppe hela natten....börjar bli jävligt trött nu.
Har försökt hålla mig sysselsatt, kollat tv, datorn, ritat, spelat gitarr å lärt mig nåra nya låtar, käkat...å sen börjat om igen:)
Det är väl fan med att det alltid ska bli såhär när jag är ledig för länge....försoffad:S:)
Varje person sover i genomsnitt 1/3 av sitt liv men JAG sover fan nog 2/3 av mitt liv....haha
Det blir nog bättre sen när skolan börjar, rutiner är ju bra för mig....för min överlevnad helt enkelt.

Ett försök:S
Mitt försök av att rita morgan....
Detta ska då vara Morgan.....LOL

Alltså munnen å näsan blev ju helt konstig men resten är typ ok....




i mitt rum:)


Ska åka ut till stugan lite senare å få lite luft, är väl där tills jag fått nog. På lördag fyller jag år:P haha fan vad gött. Får hoppas på utgång med trevligt sällskap å det man önskar sig..500 kr iaf....
Då är det bara 1 år kvar tills man är 20 år å lassgammal..LOL nä..men fan 20 år, det är ju rätt mykke om man tänker efter.
Man var ju nyss 10 år....undra vad man gör när man är om 20 år till, 40 bast!!!:O...det vågar jag inte tänka på...

Känner att det kliar i benen...är det för att jag inte har sovit nåt....uscha jag känner mig helt bara bläää

orka mer nu...

bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: