Cracked Actor

9 juli

Kategori: Allmänt






Är nu hemma igen, mamma hade tråkigt å kom på att då åker vi hem ikväll å stannar tills imon förmidda....jag sa inte nej precis. Behövde ändå duscha å sen är det ju alltid kul att komma hem till datorn å en riktig tv;)

Igår hade vi nåra vänner över, Robert och Karin:) det blev inte så mykke dricka för min del, det fanns ju bara whisky...BLÄ
Men jag blandade ut det med äppelcider.....men men....det stannade väl typ till halv 12 nånting  å sen gick vi typ å la oss.
För en gångs skull så somnade jag rätt fort å sov så jälva gott:P vaknade iaf sent ida..runt 12. hjälpte mamma med disken, handlade med pappa, å solade....

Imon på kvällen ska vi grilla i hängnan med det vanliga gänget:) det har vi gjort varje år sen 10 år tillbaka....det händer alltid nåt varje år. Första gången ramlade Petter i vattnet....LOL. "hoppa nu inte på stenarna för de är hala" "nej då, jag lovar"...2 min senare..PLASK;P

Kanske att Danne kommer imon, han skulle tänka på saken....vi får se.....
ikväll är jag iaf hemma i stan igen....civilisationen....

BYE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: