Cracked Actor

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Idag ska Daniel och jag hitta på nåt....så var det iaf bestämt. Har sms men han svar inte. Sover du fortfarande eller?!:S
Till å med jag är ju vaken. Skitväder det är ute men det gör inte mig nåt om vi nu skulle ut å springa......
Har fortfarande inte fått nåt svar från Magda om hon vill hänga med till stockholm i höst......

Imon ska jag åka med mamma å pappa till IKEA, så skojj då.....man har ju inga pengar å handla nåt för så vi ska bara "titta". Vi gjorde lika dant för 3 år sen å pratade om att börja göra om mitt rum, har det blivit nån förändring? NEJ. Massa annat har kommit emellan å nu är det väl knappast någon idé.
Är fortfarande sur för den där ciggen, jag vet, jag är fjantig men det är sån jag är, kan vara förbannad ett bra tag.
Jag har också en fömåga att gå å älta saker som varit, de dåliga sakerna som hänt i livet. Varför det blev si å så, varför gjorde jag inte på ett annat sätt? Kunde jag unvikit det...?
Det är jävligt dumt att gå å älta saker som man inte kan förändra, bättre att lägga ner sin tid på annat. Bara hoppas att jag lär mig med tiden.

Fan Danne, var är du?!...svara nu då:S Jag behöver komma bort här ifrån ett slag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: