Cracked Actor

"Video killed the radiostar"

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis varit och handlat käk, det blev lite tacopaj och pasta carbonara:)...inte världens nyttigaste men det funkar. Orka stå å laga mat å så....en fin köttbit har man ju inte råd med.
Har inte gjort så mykke ida, haft mensvärk men det är inget nytt.




Trött men i idel öra:)

Jo, det var ju Morgan Alling som sommarpratade idag;), har gått å väntat på det länge nu.
Använde mig av webbradio, det gick väl inte jättebra....nätverket lade av ibland å då blev jag förbannad...alltid ska det hända nåt när jag vill lyssna eller titta på något. 
Det var skitbra!!! Ägd inledning å allt berörde verkligen. Det fick en att tänka på hur bra man har det egentligen, men samtidigt att alla har sin ryggsäck med både bra å dåliga upplevelser. Känner igen mig i de olika sätten han beskrev, att få uppmärksamhet.....

Tack Morgan för att du finns och är en förebild för mig:P






Sitter och käkar min pasta nu, härligt att få riktig mat i magen:)
Är ensam hemma igen, the parents är ute i stugan, jag pallade inte följa med. Jag gillar ju å vara där ute å så men det är krångligt utan riktig dusch å så....jag har visst blivit lite bekväm av mig:P LOL
Hade hoppats att höra nåt i från Magda..hon skulle ju komma hem nu ju....
För övrigt blir det nog en lugn hemmakväll framför nya tv (32 tums plattskärm från LG)

vet inte vad jag ska göra nu...bara slappa å njuta av tillvaron...hade dock varit trevligare med lite sällskap:)

BYE!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: