Cracked Actor

"Rock and roll suicide"

Kategori: Allmänt






Har inte gjort mykke idag, har inte ens badat:S...får väl göra det sen. Har bara suttit å klinkat på gitarren typ hela dagen å jag kom på den smarta idé att jag kunde spela in mig själv med mobilen. Det gick inte så bra, för det mesta man hör är barta gitarren å inte mig men det man lilla man hör av mig låter helt okej;P
Det blev som vanligt många Bowie - låtar men någa andra med.

Ska blir kul till hösten att ha musik 2 ggr i veckan;) så man får spela lite, typ i matsalen eller nåt....
Jag vill blir nån som förändrar musiken eller nåt, precis som Bowie, men fan allt har ju redan gjorts så det kan inte göras igen. Funderar också på att börja teater igen. Men jag som blir nervös för en dryg redovisning i skolan kan väl då inte klara av att stå på scen?....även ifall jag har gjort det innan....då var det kul men å andra sidan hade man fortfarande kvar lite av sitt självförtroende.....:S

Vi får se hur det blir med det, kanske inte ens har tid till det.... kanske blir för mykket läxor å skit....Fan ta skolan!!!!
Hade jag valt estetisk - musik hade jag lättare kunnat umgås med personer som redan spelar i band osv, men efter gymnasiet hade man ju inte blivit något, enligt många så flummar man ju bara runt där uppe i 3 år.
På BF blir man iaf barnskötare, men jag känner mig som en jävla torrboll....var inne på att jag skulle bli förskollärare men nu vet jag inte längre....det låter så tråkigt på nåt sätt....visst jag älskar ju barn å så men ändå......

Hade tänkt att ladda upp inspelningarna på facebook men det var fel format å sen försökte jag omformatera filerna men det gick åt helvete:/ Jag ska önska mig nån inspelningsgrej i present....vi har en men den är sen tidigt 80 - tal, men den är sönder, då mamma roade sig med att spela å sjunga hon med:)


as Ziggy;)

byyyeee!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: