Cracked Actor

Snabbvisit i stan

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma för en liten stund igen:) kolla mail å sånt måste ju göras å bloggar måste uppdateras....

Humm, jo i måndags köpte vi ny antennn:P mycket uppskattat eftersom vi nu får in 4 kanaler, 1, 2 , 4 och 6 WOW!!;P
Har väl inte gjort så mykket sen i måndags, dåjag sist var inne i stan.

Familjen Boija kom upp till oss igår å fick äntligen träffa alla, har bara träffat Bengt hitills....men har längtat man ser de ju typ bara på sommaren. Men har iaf fått klartecken att jag kan få bo hos Anita och Staffan när jag ska till Stockholm:P får till å med ta med mig en kompis så jag hoppas Magda svarar snart. De är så snälla:P
Berättade att jag ska gå å se Morgan Alling när han spelar i Fullbokat på Rival;P;P
Längtar sååå mykke....

Iaf det blev trevligt igår med lite vin å grejer:) även ifall jag får ont i huvudet av vin gick det att dricka, pappa köper ju så äckliga röda viner. Det ska vara VITT, smakade också Rosévin och det var faktiskt helt Okej. För att piffa upp det lite hade vi lite frusna jordgubbar i:P Våra egna:P
Vi sa gonatt runt halv 11 sen gick vi ut med nuffe en sväng å sen tv resten av kvällen.

Ska snart dra igen, ida kommer Roland åsså:) och Daniel kanske tittar ut imon åsså:)

Här kommer lite bilder från igår


Bye!!






Anita, mamma och Annika


Bengt, pappa och Staffan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: