Cracked Actor

Stress i onödan:S

Kategori: Allmänt

Stackars Daniel, stressa till mig å hämta pengar sen in till stan å handla innan affärerna stänger, bara för att jag vill ha lite saker till förfesten ikväll som nu inte blir av....:S
Det blir imon istället typ, missuppfattade Matilda, trodde hon menade ikväll:/ men så var det inte. Danne går ut utan mig med nåra polare. Känner mig såå jävla taskig nu, sorry Danne...

Men lördagar är det mer drag å vill ju gärna att Matilda hänger på så man får träffa de också.
Iaf stressade jag bort till pantarholmens spel å tobak där jag också var tvungen att hämta biljetterna som jag beställt (morgan alling i "Fullbokat");P så nu är de i tryggt förvar. Längtar fan såå jävla mykke:)..hoppas fortfarande att Magda kan å vill hänga på...hon visste inte än....annars får jag ragga upp nån annan av vännerna.

Funderar på att gå ner å bada, hade behövt gå å handla också....inget bröd hemma å måste ju käka nån slags mat.
Blev så jävla trött nu också...tvinga mig själv att vara uppe ...så kan jag sova tidigt ikväll å vakna i normal tid imon.

BYE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: