Cracked Actor

"Vackra människor"

Kategori: Allmänt

Kollade just runt på stureplan.se
 Efter typ 2 sekunder så fattar man att man har kommit in i miniformat av Hollywood!
Det finns bara tjejer som är snygga där, smala och vältränade, bröst upp - pushade till max och massa läppglans samt
extensions med de senaste kläderna från HM OSV.....de flesta killarna eller männen sen ju bra ut de också....men det är ju tjejerna man stör sig på som vanligt...

Fan, man blir ju rätt deppig,  jag vill väl också se ut som de, inte hjälper det heller att man satte i sig godis ikväll också när man har lovat sig själv att vara duktig och träna....

Jag ska verkligen sätta igång, ska fan till Stockholm i höst och då vill jag vara mins 10 kg smalare.
Jag önskar bara att nån kunde trolla mig smalare å mer vältränad.


Vet att jag tjatar om min vikt jävligt mykke, men om ni inte gillar det kan ni ju sluta läsa min blogg....
Finns många som är mycket större än mig men jag vet också att jag kan bli smalare, det har jag redan bevisat en gång...alldeles för mycket.......jag var verkligen "size zero" och jag såg för jävligt ut, mådde piss men intalade mig själv att jag hade kontroll på allt och mådde utmärkt. Det var verkligen inte sant, kunde inte ens lukta på chocklad eller nåt onyttigt utan att må illa å ännu mindre ta i det, utan att känna mig fet.
Kan man vara smal och lycklig? aaa, typ, JAG har bara inte kommit på hur än. Har inte lärt mig vad lagom är och vet faktiskt inte om jag någonsin kommer göra det.
Det här med ätstörningar är svårt, om man har haft det följer det med hela livet, det finns hela tiden i bakhuvudet även ifall man är frisk....


Allt blev fel, det var inte meningen att det skulle bli såhär...
Jag själv nere på 42 kg!!:O
HT 06 - Jag var nere på 42 kg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: