Cracked Actor

Weekend

Kategori: Allmänt



I fredags åkte jag ut till stugan, hade tänkt att skriva ett inlägg då...men det blev blåskärm, fråga inte varför. Så jävla typiskt:S Men är hemma för en stund nu och kollar läget, var också tvungen att hämta laddaren till mobilen, man vill ju ha nån kontakt med omvärlden;P Passade också på att duscha.

Iaf, i fredags å halva dagen igår var det för varmt sen kom det ösregn som fortsatte hela natten....det behövdes verkligen:)
Men nu tycker jag att det räcker.....Man kan inte heller bada där ute för de blågröna algerna har kommit, det är ju lite synd men om det regnar så gör det ju inget;)

Ikväll ska vi nog vara med familjen Boija, de kommer upp till oss tror jag, sen sitter vi å pratar på vår veranda:)
Snackade hela kvällen igår med Daniel, han fick agera psykolog för att jag kände mig lite nere:(
Vi bestämde att han ska bli min personlige tränare, han har ju gått SMIL och kan allt om det. Så han ska få igång mig igen. Han skulle också komma ut en dag till stugan så vi kunde gå å bada, vi får hoppas att algerna driver utåt igen eller in till stan så man slipper de där ute då:P

Nej nu måste jag göra mig färdig....får hoppas att inte datorn kraschar eller nåt...:S


I stugan:)


 

Byee!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: