Cracked Actor

badåsol

Kategori: Allmänt







Lyckades jag komma upp å springa med Daniel vid 05.00 eller?....eeehh NEJ! ...vi tar det en annan gång. Men han lyckades väcka mig lite tidigare, vid 12 typ...då var han påväg ner till stranden så jag steg upp å runt 13-tiden var jag där nere.
Vi badade med en gång å sen simmade vi ut till flotten å satte oss där en stund. Jag kan ju säga att det var minsann inte lätt att ta sig upp på den jäveln!!
Så Danne fick dra upp mig, tur att han kan hjälpa en;P.....tycker de ska byta ut den till en i trä, de där blå plast dunkarna är alldeles för höga. Eller en liten stege eller nåt kanske...? vet inte men ändå.
Vi satt där å pratade en bra stund, hehe....när man reste på sig såg man ut som en kasssler eller nåt för dunkarna är rutade, skit snyggt!!!! hihi. Hade också rispat till benet lite, det märkte jag senare.

Iaf så gick vi upp å solade lite med de andra å¨jag träffade Dannes lillebror, Gabriel 10 år, så söööt.;)
Han är som de flesta pojkar är i den åldrern, helt vild:P som Danne. Men jag hade kul, är ju van vid ungar.

Vid halv 3 tiden så var Daniel tvungen å gå hem för han skulle fixa en dator eller vad det var;P, får nog höra mer om det sen...hehe
Jag stannade en liten stund men gick också hem, ska nämnligen hjälpa mamma med tvätten idag å så....sen höll jag på att bränna upp mig i ansiktet:S
Behöver handla å så ida med, egentligen hade jag behövt städa rummet men orkar fan inte det nu.
Ikväll ska jag lägga mig i tid å gå upp tidigt imon å ut på powerwalk, så svårt är det ju inte!!!
pepp pepp pepp!!!

Nu ska jag göra annat

byee!






AJ!








Kommentarer


Kommentera inlägget här: