Cracked Actor

5 dagar jobb, 2 dagar ledig

Kategori: Allmänt

Fan vad skönt med helg!!!! Har jobbat å slitit med de små liven hela veckan. Förtjänar mycket vila nu, 27 ungar till mellanmål i onsdags:S...inte helt lätt. Kände mig inte speciellt bra innan heller, ont i huvudet i förmiddags å allmänt slutkörd. Jag antar att det kommer feber å halsont å sånt förr eller senare. Jobbigt..men jag har klarat mig ovanligt länge utan känna av nåra baciller. På tal om bakterier å sånt skit så bytte jag världens äckligaste bajsblöja idag...usch, jaa brukar inte vara så känslig med det var på gränsen så att jag klarade av det.
Ungen hade visst ätit vitlök...? å hela hon luktade. Annars var det lugnt idag, 11 ungar. Jag tog bussen hem vid 4.

Pratade lite med mamma å pappa om dagen å så sen gick jag å la mig...vaknade för nån timme sen å har kollat Idol å Cirkus Möller. Känner mig tung i skallen å så...i helgen ska jag bara vila men måste nog städa rummet, toan ser ut som ett bombnedslag efter förra veckans maskerad då man skulle spraya håret svart....det är helt prickigt där inne.

Det drygaste var i morse, våran englärare var sjuk så vi hade ingen eng, fan man kunde ha sovit då...visste att jag skulle stannat hemma!:@ Vi ska maila henne å säga till om saker men hon kan inte sms eller nåt kvällen innan:( skit också.

På måndag tror jag att jag börjar 7.30 men nu bryr jag mig inte mer om det.


Nu är det helg!;



bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: