Cracked Actor

"Allvarlig" = Bakfylla

Kategori: Allmänt

Skippade den dryga engelskan idag...orkade fan inte..jag kan allt ändå XD haha
Kom iaf i tid till the music, vi fortsatte med Dixie Chicks sen tröttnade vi å körde No Doubt:)
Micke envisas med de därr kvintakorden (rockakord)....jag gillar de inte...inget man lär sig på en dag, inte jag iaf.

Åkter sedan ut till praktiken, jag åt där, skitgott var det. Men fisk är inte så poppis hos ungarna, det har varit en hyffsad lugn dag, de var inte allt för gnälliga...inte som igår...:S
Slutade vid 16 tiden, kom hem runt 17 å käkade, sen gick jag å vilade mig å vaknade lagom till Sommarpratet med Morgan på ettanXD
De andra deltagarna tyckte att HAN var allvarligast, han som brukar vara mer sprallig å så.
Men här hemma kom vi på snabbt var som var "felet"....BAKSMÄLLA!XD
Tydligen var detta dagen efter svensexan...hihihi...att han orkar fattar jag inte. Bortrövad å allt....
Man vet ju hur man är själv dagen efter;)

Men det var intressant å titta, det fanns ju fler där....Måns Herngren, Camilla Läckberg å Pia Johansson.
De åt 5 olika rätter, de fem representerade alla sommarpratarna, Morgans var en efterrätt:) med sockervadd (syftar på clowner å cirkus) eller som han själv sa "för att jag är så söööt" hahaha

Morgan sockervadd!

Hum, undra när man ska ha råd att åka till Stockholm igen...? Magda kan ju inte på jullovet, inga cash...
Ska jag ta med mig nån annan eller ska jag vänta till våren?
Men det är ju såååå lång tid kvar:/

Känner mig lite småsjuk....det kliar i halsen å känner mig sådär konstig som man gör precis innan man får feber.
Jag trodde jag skulle klara mig,har ju klarat mig i snart 3 veckor, vara 3 veckor till då på praktiken.
Imon börjar jag halv 8 å går till 4..mellantiden suger, bara städkärring hela dagen.
Å på torsdag ska vi ha maskerad med ungarna, vad ska man vara då? nåt som inte är för otäckt, de små kan ju bli rädda....Edward-kostymen tänker jag inte göra igen, för jobbigt å så....
det får bli nåt lätt, en katt eller nåt:)

Nu ska jag göra annat.

BYE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: