Cracked Actor

Boring Saturday

Kategori: Allmänt

Har varit rastlös hela dagen, skulle åkt in till stan å köpt lite grejer men vaknade för sent, så tänkte istället åka ut till maxi men somnade å pappa var inte hemma förrän efter jag slummrat till och när han väckte mig så orkade jag inte stiga upp. Får ta det imon.:/
Måste han åka ut till stugan hela tiden, han kan aldrig vara hemma.

 Iaf senare gick jag en runda för att jag behövde få luft å rensa skallen lite, kännt mig irriterad hela dagen:S
Sms Filip för vi snackade innan om att göra nåt, så vandrade in till stan å var där, jag kände mig lite dum eftersom jag blev presenterad som hans "ex" för hans kompisar som jag inte hade träffat innan...hum....
Sen skulle de typ kolla film å jag fattade som om att jag fick hänga på också men sen så blev jag följd hem istället. FAttar nada, vad fan hände?:S aja

Sitter här å fryser lite, ska väl snart sova, finns ju inget annat å göra.
Ingen har tid med mig.

bye...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: