Cracked Actor

Changes

Kategori: Allmänt

Kollade runt på nätet om jul/nyårs - klänning, HM, Gina å cubus samt JC, har tittat ut några å vet inte vilken jag ska välja. De var ju inte så dyra heller, 199 kr liksom, ett bra pris..kanske jag kan köpa två;P

Har bestämt mig för att byta hårfärg också, jag ska bli brunette;D...typ guldbrun/honungsvarmfärg typ....
Är trött på detta urblekta nu...det blir ju ändå inte riktigt så som jag vill ha det....för gult.
Jag tror att jag kommer se lite äldre ut åsså å att mina ögon kommer synas lite mer....å sen blir jag nog ännu mer lik min morsa, som ung...å det är ju inte helt fel.
Är jag den enda som är smått avis på sin morsa?
Hon var riktigt snygg....när det begav sig...




skulle hellre velat vara med på 70-talet.

Har lyckats städa undan lite på mitt rum, men inget storstäd förrän imon, är ju fortfarade förkyld.
Pappa är i stugan, han ska komma hem tidigare å sen ska hela familjen handla på Maxi:)
Händer liksom inte ofta att hela familjen handlarXD

Jag är avis på rätt många...faktiskt....Tove i Idol...hon är såå söööt tycker jag...å cool samtidigt, jag vill också vara sån...alltså jag är typ sån å har min egen stil men ingen verkar fatta det eller vill lyssna på mig...
what am I to do?

15.30 är Johnny Depp på fyran, "Gilbert Grape"

BYE




Kommentarer


Kommentera inlägget här: