Cracked Actor

godafton

Kategori: Allmänt

Kan inte sova, har sovit hela eftermiddan för att jag var tvungen att stiga upp vid 05.15 idag för att ta bussen 06.20:S började alltså vid 7 idag. Men fick ju då sluta 13.30:) det var härligt att komma hem när det fortfarande var ljust ute...annars brukar det vara mörkt när man går å när man kommer hem:/
I hate the winter!!!

Hade lite läsvila idag å de var typ sjövilda...suck, varför ska det vara så svårt att sitta still? var jag åsså sån när jag var liten?...det minns jag inte, jag var en lyssnare å gillade att sitta å lyssna på vad de vuxna sa:)

Iaf, jag stannade en stund i stan för att lämna tillbaka en bok på bibblan som var försenad, men slapp betala avgift;P hihi tog sen ut en hundring å gick å köpte en ny voodoo-docka på Partaj, tappade ju min andra i Stockholm:( men denna var billigare 99 kr...den andra kostade 150 med frakt å allt.
Ni kanske tycker att jag är konstig som köper en voodoo-docka men allvarligt....de funkar!!!
3 önskningar har redan slagit in. Men jag säger inte vilka för det är private

Kom hem vid 15-tiden å gick å la mig, fan vad skönt det kan vara och sova....men sov för länge till 22.00...
så nu kommer jag inte kunna sova på en stund...börjar dock inte förrän halv 10 imon...å går till halv 6:S sen sen...usch vad drygt.

bye!


Devil Baby

Kommentarer


Kommentera inlägget här: