Cracked Actor

Halloweenfesten 09

Kategori: Allmänt

Det var skitkul igår, hur mykke folk som helst. Visste inte ens namnen på hälften av de:)..hehe
Jag å min kostym gjorde succe:P jag var nog den som var mest utklädd iaf, det fanns en stenåldersman å en kossa, en kung å några med masker...resten var sig själva...jag kände mig lite dum ett tag där men sen hittade jag gratis dricka å då var allting roligt!:P

Det blev mykke dans, gitarrspelande för min del å väldigt mykke dricka, kortspel åsså med dricka, vi körde över eller under, förlorar man å säger fel då får man dricka så många klunkar som kort finns på bordet:) haha...jag hade en väldig otur. Stina var med också å vi gick hem först när vi blev hemkörda av kim...för han ville sova.
Resten stack in till stan å fortsatte. Jag somnade gott sen iaf, när jag lyckats reda upp håret å tagit bort sminket osv.

Här kommer lite bilder från innan jag åker till Kimsan.


2 st sprayflaskor med svart färg kunde inte täcka mitt tjocka hår. Men skit samma, det funkade ändå:)


Pose på hög nivå;P

Idag mår jag som jag förtjänar, inte så bra helt enkelt.
Kom på att jag skulle varit med på Parkour på Saltö med Smil å alla, men det hade jag helt glömt bort:S sorry guys, nästa gång.
Imon börjar praktiken på Rosenhill. 6 veckor med mina favoritungar!!!;P;P

NU ska jag ladda upp bilderna på FB!

bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: