Cracked Actor

I´ve got a feeling....

Kategori: Allmänt

Underbart med fredag:) slutade kvart i 5 idag å sen åkte pappa å jag ut till coop, behövde ansiktsvatten, köpte åsså fredagsmys, eko chokladglass och en solotidning;P Så mysigt att bara krypa ner i soffan.
Har sedan kollat tv och idol, bra att Tove fick stanna, nu är de bästa kvar...svårt fall i år.
Igår shoppade jag jul å nyårskläder så jag har kvittrat extra mycket de senaste dagarna för att de är sååå fina å jag är nöjd för en gångs skull. Morgan har åsså svarat på mina kommentarerXD
 
När jag kollade på Idol blev jag sugen på att rocka loss själv med gitarren, jag letade åsså upp mikrofonen å den funkade mot alla odds, den är ju fan sen 70-talet, LOL! XD
 så nu vet jag vad jag ska göra imon....förutom att städa å julpynta å sånt.

Eng-skrivningen gick bra å på musiken spelade vi julsånger "Mer Jul" vilket var rätt roligt för vi satte den nästan med en gång:)
Micke, Stoffe å jag konstaterade att jag nästa gång fyller 20 år;P detta blev visst en överaskning för de båda, vilket var lite roligt. Allas tankar blev direkt SYSTEMET. Micke tyckte att jag minsann kunde köpa till honom då när han inte har tid. Ofta...LOL

Fick också reda på av Anna att vi visst fick en uppgift från gittan innan höstlovet, en intervju om säkertheten på dagiset vi är på. Alltså jag har inget minne av detta!!!:O jag måste ha varit sjuk eller nåt för pappret finns inte nånstanns.

Jag kanske lägger upp bilder på kläderna i nästa inlägg...får se om jag orkar.

Nu ska jag slappa:)

goodnight


Denna frillan är såå snygg, men frågan är om jag passar i den..:S
antagligen inte...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: