Cracked Actor

Julstök eller julpök?

Kategori: Allmänt

Igår städades det för fullt här, ibland är det bra att vi får gäster, det blir en jävla fart på oss då;P
Kusin Ingela å syssling Julia var här idag då å vi fikade å pratade om allt typ.
Har ju inte sett henne sen hon var bebis....
Det var trevligt att få göra sig lite fin med....brukar inte bli av på helgerna om man inte ska ut på krogen, men det har varit dåligt med det också...no money som vanligt.

Magda kom å hälsade på en stund också, visst bråkat med morsan, men det blir nog bra Magda ska du se...
pratat lite om nyår, vi får se om det blir Malmö....kommer inte att ha råd....å massa annat skit....

Fan, nu har alla jag känner pojk-eller flickvän, varför kan inte jag få nån....alltså som funkar?!
Alla jag vill ha är ju alltid upptagna eller är omöjliga att få, oftast både och...
Å alla säger hela tiden "det kommer", vet inte hur många ggr jag hört det nu, är 19 år å jag har aldrig älskat nån
på riktigt, kommer jag nånsin hitta någon som är tillräckligt bra......

Känner för att ligga med nån nu...någon som är sugen? LOL

Känner mig ensamast i hela världen.



BYE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: