Cracked Actor

No rest

Kategori: Allmänt

oj vilken dag...igår somnade jag iaf direkt när jag kom hem. Sen sov jag hela natten igenom å vaknade fortfarande dödstrött vid halv i morse. Det var fan assvårt att ta sig upp. Klockan 8 hade vi eng som vanligt på tisdagar, somnade nästan å sen frös jag som fan!
Mitt i allt så håller kommungubbarna på att såga ner träd vid Törnströmska såå istället för att gå igenom parken så fick man gå runt, detta gillar vi  inte, så sluta såga ner träden för fan!!!

Iaf hade jag musik efter det men sa till lärare om busskortet. På musiken spelade vi No Doubts "I´m just a girl", det gick skitbra:) Efter det skulle hela BF2A sammlas å ta svinsprutan;P det gjorde inte så ont men det är obehagligt när de sprutar in själva vaccinet.:S

Stack sedan till caspians å köpte en god baguett, gick å hämtade busskortet vid järnvägen å sprang som fan för att hinna med bussen till Lyckeby för att ta mig till praktiken:)

Väl där var de typ klara med maten å alla skulle tvättas. Sedan var det sagostund/vila till 13.00. Sedan ut å leka på gården, jag spelade som vanligt lite bandy med grabbarna bus å jag vann med 8-2;P hihi, de är fan skitduktiga. De har de rätta movesen thihii. Mellanmål sen å å sedan fri lek för barnen...jag fick diska, torka av å sopa...mellantiden är skit... å den ska jag ha hela veckan:(

Tog bussen hem vid 4 å nu sitter jag här, fryser gör jag åsså,ska äta nu sen antagligen redan gå å nana....
det är jobbig å vara pedagogisk hela dagarna å ha en massa ansvar.
Men jag trivs där ute...vet ju allt ju, tack vara åren innan;P

bye!

Kommentarer

  • Stina säger:

    "Mitt i allt så håller kommungubbarna på att såga ner träd vid Törnströmska" Snacka inte skit om min pappa! xD

    2009-11-04 | 21:20:05
    Bloggadress: http://stiiniis.blogg.se/
  • nea säger:

    hahaha..jag har inte snackat skit om honom...bara de andra;P

    2009-11-05 | 17:46:05
  • Stina säger:

    Men det var ju han som sågade ner ju HAHAHA! :D

    2009-11-06 | 15:31:10

Kommentera inlägget här: